Boeken2017-01-05T23:31:59+00:00

Boeken

In de loop der tijd heb ik enkele e-boeken geschreven. Hieronder een overzicht met beknopte uitleg.

E-book Introductie Essentieel Ondernemen

In april 2016 heb ik het e-book Introductie Essentieel Ondernemen geschreven.

Gelukkig en succesvol werken door ondernemers en leiders volgens de 6 pijlers van Essentieel Ondernemen.

Essentieel Ondernemen is een wijze van werken en ondernemen vanuit je unieke en intrinsieke motivatie. Het is een weg, waarop je groeit en de beweging van het leven in je werk soepel gaat volgen. Het is heel persoonlijk hoe je het beleeft en invult. Je ontdekt je vrijheid, persoonlijkheid, vertrouwen, ontwikkeling, (com)passie en ambitie.

Ontdek de handvatten om je ondernemerschap/leiderschap te ontwikkelen naar passievol en succesvol werken en verbeter daarmee het maatschappelijk en economisch klimaat.

Om het boek direct te downloaden klik dan hier.

“Net je e-book verslonden. Knap verwoord met veel praktische citaten. Ik voel dat de woorden heel vlot en natuurlijk uit je pen gevloeid zijn. Ik kijk uit naar je volgende publicatie.”

E-boek Essentieel Ondernemen

In 2012 heb ik het e-book Ondernemen vanuit je Innerlijke Kracht geschreven. Een van mijn eerdere boeken. Hierin bespreek ik verschillende aspecten die te maken hebben met een bewuste manier van ondernemen, zoals Wat is succes, Wat is ondernemerschap en natuurlijk ook hoe je je Innerlijke Kracht herkent. Begin 2013 verscheen vervolgens mijn e-book Essentieel ondernemen, een verdieping en verrijking van mijn vorige e-book, waarin je als lezer bewust wordt van je eigen manier van ondernemen en uitgenodigd wordt de ondernemer in jou te onderzoeken.

E-book Essentieel Ondernemen“Knap e-book met een paar knappe woordspelingen. Je slaat de nagel op de kop. Men staat te weinig stil bij wat ons echt beweegt! Een echte meerwaarde voor ondernemers die meer willen zijn dan de zoveelste grijze muis!” Geert Vermeir, Product Manager

“Het boek is vlot leesbaar, goede indeling, stipt weer nieuwe dingen aan. Fijn ook dat het door de oefeningen tevens een werkboek is, waarmee je voor jezelf dingen helder kunt krijgen. Voor mij vooral een mooi boek omdat het je passie leven en ondernemen koppelt.” Marian Franken, levenscoach en ondernemer

Fijn ebook! Ik heb het in één ruk uitgelezen en hou het bij de hand om mijn onderneming naar een hoger plan te tillen. Hartelijk bedankt!” Freke Schoemaker, Mantelzorgmakelaar bij Familycare Support

Een handleiding voor het nieuwe ondernemen. Een inspirerend en praktisch boek, waarmee je kunt ontdekken wat ondernemen voor jou betekent en hoe je dat kunt ontwikkelen tot essentieel ondernemen. Annechien is al een aantal jaar bezig met ondernemen vanuit de essentie. Dit boek helpt je om heel dicht bij jezelf te blijven in het ondernemerschap en dat uit te stralen naar de wereld zodat de klanten als vanzelf naar je toe komen.” Martijn Meima, coach en oprichter Academie voor Intuïtief Coachen

Dit e-book is heerlijk helder, verdiepend en inspirerend. Het kenmerkt zich door over ogenschijnlijk lastige zaken heel begrijpelijk te schrijven, zodat alles toepasbaar wordt en makkelijk in te zetten. Ik als ondernemer echt die stappen verder kan maken en geïnspireerd ben verder te kijken en mijn horizon te verbreden. Dank voor het delen.” Erik Roesink, holistisch therapeut en ondernemer

Wil je dit e-book gratis ontvangen? Meld je dan hiernaast aan, dan ontvang je hem in je mailbox!

E-boek Marketingstrategie

Een praktisch handvat, van strategisch belang voor grote en kleine ondernemers, geschreven in opdracht van Uitgeverij Bookboon (toen ik nog eigenaar was van KABAAL Marketing-Support).

Dit e-book is een praktische inleiding tot het vaststellen van de marketingstrategie van jouw bedrijf. We gaan stap voor stap bekijken hoe je op basis van de bedrijfs- en marketingdoelstellingen de beste marketingstrategie voor jouw bedrijf kunt bepalen.

In dit e-book Marketingstrategie besteed ik aandacht aan het bedenken en omschrijven van de marketingstrategie voor een organisatie. Ik neem je mee in het domein van de marketingstrategie. Je leert waar een marketingstrategie uit bestaat, wat het doet voor een bedrijf en waarom het hebben van een goede marketingstrategie van belang is. Ik help je verschillende belangrijke aspecten van je bedrijf te onderzoeken, zodat je je bewust wordt van de betekenis ervan voor je bedrijf. Hierin nemen we ook je persoonlijkheid van jou als ondernemer of de mensen binnen het bedrijf mee. Tenslotte begeleid ik je in een aantal stappen naar het formuleren van een sterke strategie, die past bij jouw bedrijf of product/dienst.

Wil je het boek downloaden, klik dan hier.

 

ONDERLIJN